جالب نیوز




   


   
آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

سلام...از دانلود تا مطلب همه چیز آزاده

لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

Farixfa
دنیای مطالب طلایی و جالب روز
بیا تو حال وحول
اطلاعات عمومی
تک ستاره ی آسمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب نیوز و آدرس jalebnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.چیز باحالیه نه؟قربون قد و بالای کیفیت...!!!





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» با یکی از بزرگترین گوشی ها آَشنا شیدgalaxy note 2

 

 

سامسونگ یکی از بزرگترین گوشی های هوشمند را به نام Galaxy Note 2 تولید کرده است که بدون شک یکی از بزرگترین گوشی های موبایل در این چند سال اخیر است را به عرضه عموم خواهد رساند تا از اولین تولید کنندگان گوشی های هوشمند با این اندازه باشد.

یکی از مشکلات و شاید بتوان گفت تنها مشکل این گوشی همان بزرگی ان است که شاید شما یا دیگران را برای برقراری ارتباط صوتی دچار مشکل کند به دلیل بزرگی این گوشی شما نمیتوانید به شکلی مرسوم گوشی خود را کنار دهان خود گرفته و صحبت کنید و این امر باعث میشود که شما تقریبا مجبود باشید از هدست یا هندزفری استفاده کنید که شاید عده ای تمایل انچنانی به استفاده از انها نداشته باشند ولی در عوض برای مکالمات تصویری بسیار مناسب و کارا میباشد.

ظاهر Galaxy Note 2 :

Galaxy Note 2 تقریبا از لحاظ ظاهری مانند Galaxy Note است ولی دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ است که از صفحه نمایش Galaxy Note بزرگتر است که ضخامت Galaxy Note 2 نیز به ۰٫۲ اینچ نمیرسد.

Galaxy Note 2 از یک قلم بهبود یافته از گوشی Galaxy S نیز بهره میبرد که برای استفاده بهتر و راحت تر شدن ترسیم ها و دیگر موارد به کار برده میشود نیز داراست.

همان طور که در بالا نیز گفته شد ظاهر بزرگ ان نیز دارای خوبی و بدی های از جمله نبودن مکانی مناسب برای نگه داری در حین رفت و آمد روزمره است.

پردازنده و سیستم عامل Galaxy Note 2 :

Galaxy Note 2 شامل یک پردازنده چهار هسته ای ۱٫۶ گیگاهرتز و یک تراشه برای صفحه نمایش, برای صفحه بزرگ این گوشی و برای اجرای پر قدرت و هرچه بهتر اندروید Jelly Bean 4.1 است.

این گوشی بهترین اجرای Jelly Bean 4.1 را که تا کنون ما در بین دیگر گوشی ها دیده ایم را داشته است.

 سرعت کارایی و کارکرد گوشی بسیار بالا و بدون نقص است به گونه ای که آن را در کارهای سنگین میتوانید با کارکرد راحت. آن را کامل حس کنید.

صفحه نمایش و دوربین Galaxy Note 2 :

Galaxy Note 2 دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قابل توجه که بیش از حدی که تا حالا دیده اید کیفیت دارشته باشد داراست.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولیشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل HD سوپر AMOLED است که به نظر خیره کننده می رسد است.

قلم گوشی نیز به شما اجازه می دهد تا شناور بین آیکون ها و صفحات گوشی کار کرده و دیگر لازم نیست حتما با لمس صفحه نمایش کار های خود را انجام دهید.

باطری Galaxy Note 2 :

در حال حاضرعمر باتری تست نشده است ولی در مورد باتری Galaxy Note 2 میگویند که بیشتر از S3 دوام دارد و شارژ نیز بهتر نگه میدارد.

وجود برنامه خوب و کار آمد iPlayer به پخش و اجرای هر جه بهتر تصاویر و فایهای تصویری کمک بسیاری انجام میدهد و برنامه نقاشی مثل همیشه سرگرم کننده و منحصر به فرد یکی دیگر از برنامه های خوب و کارامد Galaxy Note 2است.

این گوشی همچنین داری برنامه ویرایش تصاویر بزرگ مانند انچه در iPad جدید و iPhoto استفاده شده است, اما خیلی بهترو روان تر به لطف قلم گوشی است.

 در پایان نیز میتوان گفت Galaxy Note 2 بهتراز Galaxy S3 است و عمل کرد بهتری نیز در اندروید دارد .

 

 

 

منبع:netwizard.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : حسام | تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:galaxy note 2,گالکسی نوت2,همه چیز درمورد گلکسی نوت 2,, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب